InstaMe

Saturday, December 5, 2009

Selepas kawen...



Semua dah lepas...
Berdebaq nak tunggu majlis bulan 6 plak nanti....
Ramai gak tanya...

"Nanti kalo sanding 3 orang cemana...?"

Ala, kalo 3 orang pn kenapa..?
Dah sah kan...
Kadang2 tension gak bila dengaq mulut orang ni....

Haishh....kalao tak pikir, memang sedap ja nak menjawab....
Malas nak cakap lebih2...
Tapi kita tengok ja la nanti ye....

Lagi 1 soalan yang femes...

"Macam mana kawen...? Seronok ka...?"

Aku jawab senang ja...

"Nak tao, kawen la..."

Haha...
Best tak jawapan...?

Well, kehidupan lepas kawen...
Memang la berubah...
Kalao dulu, nak buat apa2, kna tanya mak ayah...
Tapi sekarang kena tanya En. Habi la kn...

Yang bestnya...
Boleh pi mana2 2 orang....
Tak dak orang nak cakap2 dah...
Sembahyang pun dah ada orang imamkan...
Bangun pagi, nampak muka orang yang tersayang kat sebelah...
Kiranya nak buat apa semua dah ada orang teman....
Hehe...

Tu ja la yang boleh diberitahu....
Yang len, kalo korang nak tao...
P la kawen cepat2...
Haha...Gelak jahat...

3 comments:

Cik Meh said...

kalau sanding 3 org kena pakai baju yang kembang2 la sikit kan.huhuhu.

Cik Meh said...

bekanan la bunga stokin tu ajaq aku buat wei!

Nurul said...

Nak ka..? mai aku ajaq ang...senang ja....