InstaMe

Monday, January 25, 2010

Ada Apa Dengan ISO

Hi,

Malasnya nak menulis minggu ni...
Malas jugak nak buat kerja...
Terfikir jugak, dalam banyak-banyak orang...
Kenapa saya...?

Nak mengeluh pun tak dak guna jugak...
Hmmmm....Ntah la...
Kalao dah kata ada ISO, kenapa boleh jadi macam ni...?
Memanglah ini kali pertama...

Jika masalah lambat tu....
Memang normal la kan...
Dari zaman tok nadok mana lagi dah memang macam tu...
Semua orang pn dah sedia maklum....

Mapi masalah borang pun boleh hilang...
Macam mana pulak tu...?
Dan jika 5 borang yang dihantar, tapi 3 daripadanya hilang...
Takkah pelik namanya...?
Dan borang yang hilang tu....
Kenapa mesti borang saya...?
Kenapa...?

Agak sakit hati melihat cek bertulis nama orang lain di atas meja...
Padahal saya yang bertungkus-lumus ke sana ke mari...
Untuk memastikan gaji mereka keluar...

Tapi saya...?
Hanya mampu memandang...
Tak tergambar perasaan saya ketika ini...
Sedih dan kecewa bercampur...

Janji telah dibuat...
Tapi akankah ia dikota..?

Entah lah....
Saya berharap jika saya memeriksa baki akaun cimb esok...
Bakinya akan berubah...
Aminnnnnnnnnnnn............



Saya amat berharap jika orang tersebut membaca entry ini...
Ingatlah, anda mungkin boleh buat lepas tangan kerana ia bukan gaji anda...Bayangkanlah jika hal ini terjadi kepada anda...Fikirlah sendiri....Saya bukan bertanggungjawab terhadap gaji saya sahaja...Tetapi juga 4 orang lain yang jauh lebih memerlukan duit berbanding saya...

No comments: