InstaMe

Friday, May 28, 2010

Lipas Kudung..

Hi semua,

Lama gilo tak update blog kan..?
Ni pun curi2 masa nak post something gak...
Saya sekarang sangat lah sibuk...
Macam2 nak kena buat...
Penat tu toksah cakap la...
Harap2 nya minggu depan hidup saya akan kembali normal...
Susah jugak nak menjayakan majlis ni...
Terutamanya majlis sendiri...

Kadang2 rasa macam nak marah kepada diri sendiri...
Kenapa la saya ni terlampao cerewet sampai tak boleh nak harapkan orang lain buat kerja untuk saya...
Kalao boleh, semua saya nak buat sendiri...
Dan siapa yang penat akhirnya...?
Diri sendiri jugak...

I keep telling myself...
I'm not a superwoman...
I only have two hands...
I can't do everything on my own....

Please...please...somebody tell me that....
Or just slap on my face and say the words...
So that I can get at least one good nite sleep before my wedding....

I'm tired...

So damn tired....

No comments: