InstaMe

Wednesday, June 16, 2010

Baby Steps...





OK...Masa untuk kembali ke alam nyata....
Serius saya rasa amat malas untuk membuat apa2 pun...
Asyik rasa macam nak tidoq ja...
Untuk ganti balik semua tidoq saya yang terpaksa dikorbankan untuk majlis kami...

Terus terang dikatakan, sebulan sebelum majlis saya hanya tidoq dalam 2 ke 3 jam sehari...
Dan muka saya pada hari majlis tu...
Adalah hasil 2 jam tidoq pada malam sebelumnya...
Dan juga masa sejam meraung di depan Habi...
Penat, kecewa, gembira...semua ada...

Penat kerana banyak masa saya habiskan untuk majlis ini...
Dan akhirnya kecewa....
Kerana bukan semua orang menghargainya...
Gembira kerana selepas ini saya mampu untuk tidoq lena....

Banyak yang saya nak ceritakan sebenarnya...
Tapi saya masih lagi dalam masa menge 'charge' kembali tenaga...

So I'll take baby steps...
Do bare with me...
Coz I have a lot to share...

Saya akan mula dari pre weds, nikah, dan semua hal berkaitan majlis resepsi...

Jadi,
Sabaq sat na...

p/s: Habi kena tinggai di Johor lepas majlis resepsi kat sana...Oh, miss him muchooss....balik la cepat...huhu....

No comments: