InstaMe

Thursday, July 15, 2010

Hantaran DIY..?

Esok nak kena buat sirih junjung untuk Ain...
Jadi saya pun belek2 la koleksi hantaran yang ada...
Alih2 terjumpak pulak gambaq hantaran yang kami buat time nikah ngan resepsi hari tu...

Abah agak menentang hantaran2 ni...
Bagi beliao, kalao ianya akan menimbulkan riak, baik tak payah buat....
Jadi, kami pun hadkan...
Semua hantaran mestilah barang yang memang akan kami gunakan...
Bukannya untuk hiasan semata2....

Jadi, kami pun membincangkan tentang hantaran bersama Incik Tanpa Nama...
Makanya selepas dapat persetujuan dan finalize design....
Teruslah buat semuanya...

Yah, DIY lagi...
Tapi kali ni bukan saya yang buat...
Habi dan Incik Tanpa Nama serta Ain yang punya keja....
Hehe...
Gigih la kata...

Ni hantaran semasa majlis resepsi hari tu...
Dari Habi untuk saya...

Hantaran di atas katil..

Sirih junjung yang dah selamat dikopak...semata2 nak ambik bekas lup2 tu...

Ada 7 dulang semuanya...
Tapi takdak gambaq satu2...
Yang ada cuma gambaq sirih junjung...
Yang lain ada lagi baju kurung cotton, telekung, handbag, kasut, Victoria's secret Pure Seduction Set, dan yang paling saya suka, my all-time feveret, Clinique 3-steps System....
Tunggu gambaq dari Incik OP la kot untuk tengok yang lain...
(Tu pun kalo rajin nak upload..hehe...)

Tapi kan,
Terus terang la saya cakap, saya paling suka hantaran time nikah lagi....


Bekas cincin...

Duit maskawen kontroversi....hehe...

Bekas rantai tangan...tiba2 ada dollar Sg...Bapak mertua yang letak...

Bekas cincin untuk Habi...memang penuh bunga2 centa....

Hantaran ni semua yang dibuat oleh Habi dan Incik Tanpa Nama...
Sampai sekarang saya simpan kat bilik...
Wat display....
Sayang woo nak buang....

Em...macam manalah rupa sirih junjung Ain nanti tu ye....
Tengoklah esok macam mana jadinya...
Hehe...


Nak sambung mencari ilham...





********************
Kenapa takdak gambaq hantaran dari saya untuk Habi...?
Oh, saya amat emo memikirkan tentang itu....
Jadi, biaq ja la...

No comments: