InstaMe

Monday, November 29, 2010

Makmal baru Saya...

Salam semua,

Hari ni saya nak balas dendam...
Nak tulis semua benda...
Jadi, sabaq ja la ye...

Kami sebenaqnya baru balik dari percutian sempena 1st anniversary kami...
Tapi macam biasa la, bila jalan2 selalunya cari makanan ja...
Selalunya bila ke sebelah KL, kami mesti wajib p tempat2 yang selalu kami pi semata2 nak makan...
Hehehe...
Memang kaki melantak...

Kiranya saya puas hati gak la dengan trip kali ni...
Banyak jugak barang yang kami nak cari berjaya dijumpai...
Ini untuk projek mega yang akan datang...
Tapi tak boleh bagi tao lagi...
Biaq seprais skett... :D

Yang paling penting kali ni saya dapat gak makan Roti John Spesel kat Taman Warisan Pertanian Putrajaya tu...
Selalu asyik tak sempat nak singgah ja...
Kalao anda ada pi makan kat situ, silalah cuba...
Memang best...
Sekali makan, memang nak lagi....

Oh ya, kami jugak ada pi MAHA...
Ok jugak, banyak yang kami dapat kat situ...
Habi pulak seronok ja dapat pokok yang dia dok cari...
Pokok Stevia yang boleh dijadikan pengganti gula...
Dia baru nak semai...
Nanti bila dah tumbuh dengan jayanya, saya akan wat review ye...

OK, kali ni nak cerita pasai projek makmal baru saya plak la...
Dah termelalut plak kat atas tu...
Almaklumlah dah lama cuti dari ber blog ni...

Kalao dulu makmal saya kat hatchery, sampai saya dipanggil 'tuntung'...
Bila dah berenti ni saya dah bertukaq makmal la jadinya...
Oleh itu di sini saya nak memperkenalkan makmal baru saya...


Jeng..jeng...


Seprais...







Nampak tak alas meja tu..?
Tu baru ja siap jait....
Hehehe...

Mama kata kain yang saya beli tu asalnya kain basah ja...
Tapi takpa, janji cantik...
Tak kisah la...

Bilalah boleh dapat makmal idaman seperti ini...
Best kan...?






Untuk anniversary kali ni saya punya wish list adalah Kitchen Aid...
Boleh ka Incik Habi...?
(Wat mata Sin Chan...)
Hehe...

No comments: