InstaMe

Thursday, November 4, 2010

Soalan Lazim...

Ini boleh jugak la dimasukkan ke dalm slot 'Semalam Bersama Teman'...
Tapi versi yang 'lite-lite' sikit... :D

Soalan #1

Kawan: La ni ang slalu kata Makcik Bedah akan tunjuk jalan...Sapa Makcik Bedah..?
Aku: La...Ang nak kenai ka...? Mai aku kenalkan...
Inilah Makcik Bedah...



Series...
Mana ang nak pi pun dia bleh bawak...
Tapi jalan mana dia nak bawak kami tak boleh gerenti la kan....

Soalan #2

Kawan: Wei, nak makan kat mana...?
Aku: Kedai tayar...
Kawan: (&*&*^&%^%^

Tapi kan, hari ni memang...
Pertama kali dalam sejarah...
Kami memang makan kat kedai tayar...
Ada nasik lomak sodap gilo...
Tak tipu...
Ni buktinya...



Percayalah kerana ianya benar...
Hehe...

2 comments:

Nur Misnan said...

salam.. kat mana nasi lemak kedai tayar?

bagi ler alamatnya.. blh cuba hu3

Nurul said...

Salam...

Lupa pulak nak letakkan alamat...
Kedai ni kami jumpa kat bandar Chukai..
Kiranya kalao dari Terengganu, lepas trafik lite Bandar Chukai jln skett ja dh jumpak kedai ni sebelah kiri jalan...
Kalao dari Kuantan pun sama sebab kena buat U-turn dulu kat trafik lite tu untuk ke kedai ni...