InstaMe

Tuesday, December 28, 2010

i-city shah alam...

Salam semua,

Berjumpa lagi kita...
Kami masih lagi dalam mood bercuti...
Hehehe...

Hari tu waktu pi antaq kereta Husna, sempat jugak kami pi I-City ni...
Tempat ni tak susah sangat nak cari...
Sebab dia dekat tepi highway ja...
Kira ni tempat tarikan terbaru la di Shah Alam ni...

Kami pi ni pun sat ja...
Saja ngada sebab nak bagi Bedat jeles...
Hahaha...

Bayaran masuk dia cuma RM10 untuk 1 kereta...
Jimat la jugak...
Tapi kat dalam tu kalao nak masuk macam taman safari ka apa, kena bayaq lain la...
Kalao setakat nak jalan2 kat luaq tu free ja...

Tempat ni bagus untuk ambik gambaq...
Jadi, jangan lupa bawak kamera yang paling canggih yang anda ada...
Kalao tak, nanti menyesal wooo...
Sebab pemandangan dia cantik...
Kadang2 rasa macam dok kat Korea pulak...

Tempat parking dia pun luas...
Cuma kalao anda sampai lambat, jauh jugak la nak menapak ke pintu masuknya...

OK, tak payah cakap banyak lagi...
Jom la kita tengok gambaq...

Maaf la ye...
Kebanyakan gambaq ni macam poyo ja...
Almaklumlah, laki bini gila kamera...
Hehehe....

Jangan mare aaa....


Rasa macam kat Korea plak...

Bersama burung merak gergasi...

Pokok Kaktus...

Tak tao la ni pokok apa...

Tak tao kenapa saya suka sangat gambaq ni...

Ni rasa macam model handbag pun ada...

Di bawah pohon merimbun...

Berangan menunggang rusa...

Cantik kan...?

Entah apa motif kami di di situ...

Kenangan sebelum pulang...

Ha...
Macam mana...?
Best tak...?

Nanti bolehlah bawak anak2 pi melawat tempat ni...
Sebab budak2 memang suka tengok benda2 macam ni...
Mesti depa seronok... :)


2 comments:

Meh said...

Kupon kereta yg hg bayaq tu la boleh redeem masuk taman2 tu.tp limit 4 org ja.kalu lbh kena byq len.hari tu aku pon xtau aku simpan dlm keta sbb dulu2 aku p xdak lagi tmn2 ni.huhu.

Nurul said...

ooo...aku tak tao...
aku pun tinggai ja kupon tu dalam keta...huhu...