InstaMe

Sunday, May 8, 2011

Bercuti Sebentar...

Salam semua,

Apa kabaq...?
Lama kan kita tak berjumpak...
Hehehe..

Lepas audition Masterchef hari tu, saya berehat sebentar dari dunia maya ni...
Banyak pulak benda nak diuruskan...
Tambahan pulak, internet kat rumah tak disambung2 lagi...
Maka, hilang sekejap la ye...

Best jugak bila bukak2 blog tengok ada lagi follower baru..
Terima kasih ye semua...

Kali ni takdak apa sangat yang nak diceritakan...
Nak tulis panjang2 pun macam takdak masa...
Jadi tengok ja la projek terbaru saya sepanjang 'berehat' dari dunia maya ni...

Kotak hadiah untuk cekgu kat sekolah Mama...

Smurf Habi dah nak siap...Tinggai perut ja..Benang abeh plak...

Ni tak tao lagi nak buat beg ka sarung bantai...

Sarung bantal untuk baby Danny...


OK, setakat ni saja la dulu...
Kepada semua, terima kasih atas ucapan dan doa anda semua ye...
Terima kasih.. :)

Oh ya,
Untuk semua ibu2 yang baca blog ni...
Selamat Hari Ibu saya ucapkan...
Teristimewa untuk Cikgu Rosni binti Ahmad...
Luv u soooooooooo much...

2 comments:

R-YuzSha said...

jelesnyer ngan nurul... awk nie serba boley kan... jeles.. jeles..

Nurul said...

ala, biasa2 je...
smua buat pun sebab minat...
hehe...
apa2 pn, tenkiu... :D