InstaMe

Saturday, September 17, 2011

Jadual Penuh...

Salam semua,

Rasanya tak terlambat lagi nk ucapkan...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Saya mohon maaf di sini kalao apa yang saya coretkan pernah melukakan hati anda2...
Mungkin kadang2 saya terlalu mengikut perasaan...
Jadi, maafkanlah apa yang terlebih atao terkurang sepanjang anda membaca blog ini...

Rasanya kali ni paling lama saya menyepi...
Sekarang ni pun masih belum habis lagi projek2 yang tengah berjalan...
Memang tak cukup masa nak update buat masa sekarang...
Jadi, saya tinggalkan anda dengan gambaq2 dulu na...
Ni tak ikut kronologi pun...
Jadi layan ini dulu ye...














Okess...
Tu baru separuh...
Nanti la ye...
Macam tak cukup masa ja sekarang ni...
Huhuhu...

2 comments:

Meh said...

Cantik plmin ain.kerusi tu hg bli mn?

Nurul said...

krusi tu bli kt fella design...tgh promo hr tu...