InstaMe

Sunday, February 19, 2012

Patah Kaki...

Salam semua,

Alhamdulillah...

Saya dah berjaya mengharungi bulan kedua pregnancy...
Cuma yang terkilan bila mabuk terlalu teruk...
Kadang2 satu kerja pun tak boleh buat...
Tidoq ja atas katil...
Ada hari yang rasa macam tak boleh bangun langsung...

Memang bagi jenis yang tak reti duduk diam macam saya ni, mula2 rasa agak tertekan...
Tapi lama2, bila difikirkan balik, biarlah begini...
At least saya boleh berehat secukupnya memandangkan usia kandungan masih sangat awal lagi...
Kalao dibiarkan saya start buat kerja, mungkin akan mendatangkan mudarat untuk saya dan kandungan...
Lagi pun kawan2 cakap, bila lagi nk berehat kan...?
Hehehee...

Sekarang ni nak bukak laptop pun takdak semangat...
Jadi memang agak lama jugak saya biarkan blog ni...
Rasa rindu nak menulis tu ada..
Cuma keadaan tak mengizinkan...

Bau itu tak boleh, bau ini nak muntah...
Orang kat rumah pun start komplen...
Bau wangi saya cakap busuk...
Bau busuk tu kadang2 saya suka...
Macam2 hal betoi...

But,
That's the beauty of pregnancy...
Kan...?

Bersyukur sangat diberi peluang merasa nikmat dan proses untuk menjadi ibu...
Harap2 kandungan ini dan saya akan sentiasa dalam rahmat-Nya...
Semoga anak yang dikandung ini bakal menjadi pelengkap kasih sayang kami...
Dan semoga zuriat ini akan membesar menjadi insan yang soleh dan solehah...
Aminnn....


**********************
Sekarang ni eksaited semua orang nak teka boy ke girl....
Hehehe...
Saya tak kisah...
Mana2 pun xpa...
Janji sihat... :D

1 comment:

cik tie@ibtisam said...

Jaga kesihatan diri & baby ye cik puan nurul~ have a safe j0urney wif little kalifah~