InstaMe

Saturday, April 17, 2010

Aku terasa..

Meh,

Aku terasa gak la dengan kata2 ang...
Hehe....

Aku paste kat sini ja la...

"Perempuan jangan sesekali biar perasaan mengambil alih rasional. Mesti belajar bersabar, terima penjelasan dan mula menimbang kebarangkalian. Keputusan dibuat berdasarkan fikiran dan bukannya perasaan...."

Rasanya kata2 ang ni sesuai gak untuk aku kot...

Sebenaqnya aku tak tao nak tulis apa sangat...
Baru lepas makan ni...
Tadi masak nasik lemak ngan sambal udang...
Makan sampai air idung meleleh....
Hehe...

Hepi rasanya bila dah boleh masak...
Dah lama kot tak masak kat Habi...
Kesian plak dia...
Sebab aku selalu takdak kat umah....
Dia la yang jaga umah...
Jaga kucing...
Buang taik kucing...
Kesian gak kat dia...
Huhu...

Takpa la...
Lepas ni boleh masak selalu...
Tak payah tinggalkan umah lama2 lagi....
Mungkin ini keputusan yang terbaik untuk kami...

Layan gambaq skett la...
Eh, lupa plak...
Bukan guna laptop aku...
Mana ada gambaq...
Hehe...Lain kali ja la ye....


Tata~

No comments: