InstaMe

Saturday, June 19, 2010

Pengantin Gigih?

Gelaran tu memang dah lama diberi kepada saya...
Ngeh...ngeh...
Betoi...

Kenapa..?
Sebab semua pun saya nak buat sendiri...

Mungkin sebab saya agak 'berkira' bab2 duit ni...
Tambah2 untuk benda2 yang bukan makanan....
Memang saya agak kedekut...
Kalao pegi kedai pun, saya akan tengok2....
Then, selalunya akan cakap dalam hati...

"Ceh, bek buat sendiri...lagi jimat....n boleh buat banyak...hehe..."

Jadi, kalao anda nak tengok pelamin yang gah atao hiasan bilik tidur yang mewah...
Memang anda tak akan jumpa dalam majlis kami ni...
Sebab semuanya adalah DIY...
Simple...
Sebab prinsip kami...

"Less is more..."


Untuk kali ni saya nak tunjuk bilik pengantin dan pelamin...
(Emm..bukan lah pelamin...just tempat untuk tangkap gambaq coz my father is strictly against all the 'bidaah dhalalah'...)
Semua sendiri ja....
Kaler mestilah biru dan putih...
Hehe...
Layan ja la...


Biru...dan biru lagi...

Curtain RM29 sekeping dibeli kat Giant Kota Damansara...

Bunga harum sundal malam....memang wajib ado dalam bilik kami...

Kelambu RM49 dari IKEA...

Inilah pelamin kami kononnya... :p



Itulah saja...
Hehe...


**************
p/s: Kalo rajin, baca la review paper beg saya kat sini...hihi...


No comments: