InstaMe

Thursday, July 1, 2010

Sebulan...

Hi peeps,

Yah, saya sudah kembali ke Negeri Beriman ini...
Rindu rasanya dengan teratak kami tu...
Tapi nampak gayanya, banyak jugak yang kena buat esok...
Operasi besar-besaran la jawapnya....

Punyalah busy dengan kenduri sebulan lepas....
Sampai saya terlupa nk post pasai seorang lagi Sley yang dah mengikat tali pertunangan dengan jejaka idamannya...
Kali ni giliran Cik Sewahyuni plak...
Majlis berlangsung pada 30 Mei yang lalu...
(Ada ka patut sebulan lepas tu br nak post...?)
Ampun ye Yunie...
Aku terlupa...
Hehe...

Majlis pertunangan beliao telah diadakan di kediamannya...
Kami pun berkesempatan untuk memeriahkan majlis....
(Walao pun lambat...tapi tak pa, ada Emon untuk disalahkan...haha....)

Tahniah kepada beliao...
Semoga kekal hingga ke jinjang pelamin....
Aminn....

Dan sekarang kiranya sorang lagi Sley dah hampir menuju ke alam rumahtangga....
Tinggai Mard, Emon, Pon, n Barnosh ja...
Apa kata angpa kawen ja sesama sendiri...?
Mard ngan Emon....
Barnosh ngan Pon...
Tak pun,
Barnosh ngan Emon...
Mard ngan Pon...
OK apa...?

Hehe...
Mard, jangan mare aa....
Aku gurao ja...
Jom tengok gambaq....

Hantarans...

Sewahyuni dan centa hatinya....

Kami pun mesti la nk enterprame....hehe....




Baru perasan...
Tema kaler kita sama la wei....


*******************
Tak sabaq rasanya nak tunggu kenduri Barnosh....
Siapakah gerangan jejaka yang dapat mencairkan hati beliao...?

2 comments:

MarD said...

baru nak bising2 tanya mana gambar tunang yunie. hehehehe.... masuk plak baju kita dgn tema depa ari tu...

Nurul said...

hehehe....ni ha aku dh letak gambaqnya...