InstaMe

Saturday, August 28, 2010

Dua Lelaki Dalam Hidup Saya...

Bulan 8....

Bulan ni saya menyambut ulangtahun kelahiran 2 lelaki penting dalam hidup saya....
Iaitu Abah pada 18 Ogos...
Dan Habi pada 21 Ogos...

Tapi tu la, kali ni dua2 dalam bulan posa plak...
Tahun ni kami tak sempat untuk balik ke Kedah untuk sambut besdey abah...
Tapi tak bermakna sambutannya tak dibuat langsung...
Kami dah pakat2 nak sambut time balik raya ni...
Sebab semua dah ada di rumah masa tu...
Baru meriah...

Untuk Habi plak ada 2 kali sambutan....
Hehehe...
Malam besdey tu ada private party untuk kami 2 orang...
2 hari lepas tu baru celebrate ramai2...
Buat majlis buka posa kat umah...

Taun ni, Alhamdulillah....
Saya berjaya bakaq kek sendiri lagi untuk beliao...
Kali ni buat Kek Blackforest plak...
Kononnya dah bosan dengan kek lain saya dah pernah buat....
Tapi tu la, topping dia cacat skett...
Itulah padahnya kalo wat keja depan TV...
Sambil putar krim, sambil main remote TV....
Alih2 dah terover whipped...
Jadi la berketui2...
Tapi takpa, bak kata Apak, janji sedap...
Hehehe...

Kek Blackforest untuk Habi...

Lautan makanan...

Coco yang tak sudi bergambar dengan Apak...

Besdey Boy yang hanya naik 1 kg lepas kawen...


Untuk Abah dan Habi,
Selamat ulangtahun...
Hepi Besdey...
Semoga panjang umur, murah rezeki...
Dan semoga diberkati dan dirahmati Allah sentiasa...




**********************
Selepas kejadian tersebut, mungkin proposal untuk meletakkan TV di dapur tidak akan diluluskan...
Huhuhu...

No comments: