InstaMe

Sunday, September 19, 2010

Rezeki Raya...

Sekarang ni, asai jumpak orang ja mesti ada soalan ni....

"Kuih raya ada lagi tak..?"

Hehehe....
Harap maaf la semua...
Kuih raya kami smua dah abeh....
Ingatnya bila dah rasa sihat skett nak buat stok kuih baru...
Pehtu nak buat rumah terbuka skett...
Tapi tu la, tak tao lah bila kan...
InsyaAllah, mungkin dalam seminggu dua ni....

Baru2 ni ada tempahan cupcakes...
Kali ni dari Incik Ikhwan....
Ni la tempahan cupcakes paling banyak kami pernah dapat...
Nasib baik dia order yang plain ja....
Kalo tak, jenuh gak la nak buat topping smua tu....

Inilah cupcakes yang ditempahnya...
Ada 2 perisa, iaitu Coklat Oreo dengan Carrot Almond...
Kami siap pek dalam dalam plastik sebijik2...
Senang skett nak bagi orang...

Inilah hasilnya....
Hehe...

Carrot Almond...

Coklat Oreo...

Dah siap pek...



Alhamdulillah, rezeki raya plak....
Hehehe...

2 comments:

Nur Misnan said...

salam.. sedapnya muffin.. betul ke muffin?
posto posto.. huhuhuu =)

Nurul said...

wsalam....
hehehe, ada muffin, ada cupcakes...
tapi dua2 tengok macam sama ja...
jemput le rasa... :D