InstaMe

Tuesday, February 1, 2011

Berita Terkini,,,

Salam semua,

Haha...
Rasa macam poyo ja letak tajuk sebegitu untuk entri ni...
Bukan apa, saya excited nak kongsi 1 benda dengan anda semua...

Kali ni tentang recycle paper dan brown paper bag tu lagi...
Ramai jugak yang tanya...
Tapi saya kadang2 lembab skett nak membalasnya...
Mintak maaf ye...

Hasil dari trip saya yang lepas, saya dah berjaya mengesan 1 lagi tempat yang menjual recycle paper tersebut...
Ini khas untuk mereka yang malas nak order terus dari supplier...
Ataopun nak beli sikit2...

Anda boleh mendapatkan recycle paper anda di sini:

Cziplee

Kedai buku ni ada 2 cawangan, iaitu kat Bangsar dan Kajang...
Hari tu yang saya jumpa ni kat cawangan Kajang...
Lokasinya betoi2 tepi Metro Kajang...
Kalao kelik kat atas tu, boleh tengok alamat dia...

Kalao nak cari, sila tengok kat tingkat bawah kedai...
Dekat2 dengan pintu masuk dan tangga...
Dan cari kertas yang berbalut macam ni...



Harganya RM4.90 untuk 40 keping...

Sebenaqnya kami jumpak ni secara tak sengaja...
Hajat di hati nak cari benda ni...
Tapi kat Cziplee Kajang xdak...
Kena cari kat Cziplee Plus...
Sedih gak la...

Untuk mengubat hati yang lara, saya pun beli ni ja...
Konon pengganti sementara la...



Tapi best jugak sebab base dia macam recycle paper gak...
Tak dak line plak tu...
Saya memang suka buat koleksi buku2 macam ni...
Kadang2 tu sayang plak nak tulis...
Banyak lagi buku macam tu yang simpan ja...

Selain itu jugak, saya jumpak Brown Paper bag tu lagi...
Kali ni kat Bake With Yen, Puchong...
Saya tak tao nak describe tempat tu kat mana...
Jadi kalao nak tao lokasi dan cawangan dia, sila kelik sini...

Brown paper bag tu jugak ada kat Kedai bahan2 kek Bagus kat Seksyen 13 Shah Alam...
Betoi2 1 row dengan kafe Zul Yahya...
Dekat2 dengan Kolej PTPL...

Lepas tengok kat semua kedai bahan2 kek yang saya dah pi ni...
Bolehlah disimpulkan bahawa brown paper bag tu sememangnya boleh dibeli dari mana2 kedai yang juai bahan2 buat kek kot...
Hehehe...
Jadi, tak payah susah2 cari kat tempat lain...

OK, itu saja untuk kali ni...
Nanti kalao ada maklumat terbaru, saya tambah lagi ye... :)

No comments: