InstaMe

Monday, May 14, 2012

kembali

alhamdulillah..

akhirnya mabuk2 dah hilang...
jadi, saya boleh kembali melakukan kerja2 harian..
terkejut jugak tadi bila bukak blog ni, byk yang dah berubah..
blogger dah berwajah baru rupanya..
punyalah lama saya tak update kan..?
hehe...

entry ni kiranya untuk warm up dulu..
sebab saya kena menyesuaikan diri dengan gadjet baru..
agak susah..
especially part2 nak edit gambaq..
dah la banyak gambaq masih ada dalam lappie yang rosak tu..
sayangnya...

ok la, untuk kali ni saya just nak share apa yang saya buat semasa ketiadaan saya di dunia blogging ni..
hehe..        
banyak jugak projek yang dah siap dan tak kurang jugak yang tengah berjalan...
jadi, kali ni kita layan gambaq dulu la ye..




******************

Ok, entah kenapa tak boleh nak upload gambaq plak... Lain kali la ye... Huhu...

No comments: