InstaMe

Friday, June 15, 2012

cepatnya masa berlalu...

Salam semua,
Apa kabaq...?
Sekejapnya rasa masa berlalu..
Hari ni check up rupanya dah masuk 25 minggu dah kandungan saya...
Baby pun dah start tendang2...
rasanya baru semalam saya merengek, menangis sebab alahan yang sangat teruk... Makan pun xboleh....
Nak buat kerja apatah lagi...
Hari2 terkelepet atas katil...
Rasa tak berdayaa sangat...

Alhamdulillah,
Saya berjaya mengharungi semua tu...
Walaopun sekarang rasa mabuk tu masih ada, saya bersyukur dah boleh buat kerja rumah dan masak untuk habi...
Memang saat2 mengandung ni sangat manis...
Mulanya memang rasa susah...
Almaklumlah saya bukan jenis yang reti duduk diam...
Bila tak boleh buat itu, buat ini, saya rasa tertekan sangat...
Sekarang bila tengok perut dah membesar, dan dah boleh rasa baby bergerak2, tendang2, saya rasa berbaloi sangat apa yang dah tempuh selama ni...

Apa2 pun, saya berharap agar saya dapat melalui masa mengandung dan melahirkan nanti dengan tenang dan sabar...
Doakan saya dan baby selamat ye... :)

2 comments:

Papa-NtiQ said...

hi nurul...nak tumpang tanye sebab kebetulan tadi saya nampak satu entri dulu2 pasal voucher makan,spa dan lain. Apa nama company yang buat program ni? Mcam mana kita nak apply nak dapatkan voucher tu? perlu jadi ahli?
thanks ya

Nurul said...

oo...baucer tu under global privilege...Dpt jd member waktu apply utk membership ri-yaz heritage...try ke website dia utk tao lebih lanjut...

http://www.globalprivilege.com/web/