InstaMe

Tuesday, July 3, 2012

Finally....

Salam semua,

Apa kabaq...?
Akhirnya saya dh boleh upload gambaq gambaq projek selama saya menyepi...
Memang 3 bulan pertama agak teruk jugak la alahan...
Sampai nak buat apa pun tak boleh...
Makan pun ayik nak keluaq balik ja...

Alhamdulillah,
Masuk bulan kelima, semua dah ok...
Sempat jugak saya siapkan projek kerja kawen junior masa kat sekolah menengah dulu...
Dari kad sehinggalah ke stiker, door gift, dan guest book...
Mula2 tu takut jugak takut tak terbuat...
Tapi Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar...
Terima kasih kepada Habi yang setia menjadi tukang urut selama ni...
Hehe...

OK la, kali ni saya upload gambaq untuk projek kerja kawen Nang Idayu dan Mazri dulu ye...
Dah sebulan berlalu baru la bleh upload :p...
Hehe...


 Ini adalah design asal untuk kad Ayu dan Mazri...

 Belakang kad saya letakkan poket untuk dimasukkan invitation form...

 Invitation form bersama peta...Bila diletakkan dalam poket, peta akan terlipat ke belakang...
Bila buka, baru akan nampak petanya...

 Ini adalah final design...pengantin mintak tambahkan kartun...
Untuk sampulnya jugak saya letakkan kartun yang sama...

 Ini design guest book...saya gunakan teknik Japanese Book Binding...

Ini pulak untuk door gift...Saya buatkan choc chip cookies dan pack begini..
Lekatkan stiker...


Tapi untuk stiker paper bag lupa plak saya nak snap sebelum ni...
Dah bawak balik, tapi entah kat mana plak simpan...
Susah jugak kalao rajin sangat mengemas... :p

Itu saja untuk kali ni...
Banyak sangat yang nak di update...
Pasai masakan, resipi, kraftangan, pregnancy...
Pendek kata semua la...

Tapi takpa la..
Kena ambik baby steps...
Satu per satu....
Hehehe...
Eksaited plak dah bleh update blog...

Jumpa lagi di entry berikutnya...
Daaa~


No comments: