InstaMe

Sunday, January 9, 2011

Mari Menyimpan Barang...

Salam semua,

Kat Ganu hari ni baru la nak nampak matahari...
Dah 2 3 hari asyik hujan tak berenti...
Rasa macam malas ja nak buat keja time2 hujan ni...
Mandi pun malas sebab sejuk sangat...

Kali ni nak cerita pasai satu bekas ni...
Saya dah lama cari toolbox macam ni...
Sebab saya ada banyak sangat barang2 jahitan ngan kraftangan ni...
Jadinya berterabur merata-rata...
Kalao nak buat keja kena cari balik semua barang...
Ada yang simpan dalam stor, ada yang simpan bawah katil...
Memang mendidih gak darah bila cari...
Tambah2 bila nak guna sangat2...

Jadi, inilah penyelesaiannya...
Akhirnya saya jumpak jugak benda ni...

Semua benda pun nak masuk sini...

Bahagian lutsinar bawah tu boleh diangkat keluaq dan boleh simpan lagi banyak barang kat bahagian bawah kotak...

Beginilah cara menyimpan benang cross stitch...

Koleksi manik dari zaman bujang...

Comel ja kotak ni bila ditutup...


Memang sangat praktikal...
Yang penting murah...
Hahaha...
Saya memang kedekut...

Ia boleh didapati di Mydin dengan harga RM8.90...
Memang berbaloi saya tunggu lama untuk dapat toolbox macam ni...

Tiba2 jumpak ni plak...
Kenangan masa majlis akad nikah dulu...
Kami tempah ni dengan harga RM250 untuk 10 gulung...
Memang tak guna habis...
Sekarang ada lagi 4 gulung...

Kenangan terindah...


OK, Sekian...
Nak balik masak...

No comments: