InstaMe

Saturday, April 9, 2011

Demam Projek...

Salam semua,

Selamat berhujung minggu semua...
Selalunya setiap hujung minggu saya akan simpulkan projek untuk minggu ni...
Jadi, jom kita tengok hasilnya sat lagi no...

Sepanjang tak dak keja ni, saya dah kembali kepada kegilaan lama...
Yang dah lama ditinggalkan atas sebab 'perasan sibuk'...
Hehehe....

Bila dah dok rumah lama2 ni, mula la projek bantal saya ni...
Tak tao la kenapa...
Tapi memang suka buat bantal banyak2 ni...
Sebab saya suka tengok...
Dan banyak terpengaruh dengan cite orang putih...
Depa memang suka wat bantal atao throw pillow ni...

Kalao orang mai pun tak tao nak dok mana...

Bantal sulam...


Ha...banyak tak bantal...?
Itu semua dah dicampuq dengan yang kami bawak balik dari umah Ganu...
Ada banyak jenis material bantal kat sini...
Ada yang pakai kain biasa ja...
Ada yang sulam tangan...
Dan ada cross stitch....

Bila dah abeh kekabu ni, mula la projek baru pulak...
Antara yang baru siap hari ni...


Bantal sulam tangan dan table runner cross stitch...
Bantal polkadot kat belakang tu dibuat khas untuk Habi sebenaqnya...
Kiranya ada sepasang...
Habi bawak ke IPG sebijik dan tinggai kat saya sebijik....
Kononnya kami dua ada bantai yang sama la...
Abeh romantik la kononnya...
Hehehe...

Table runner tu tiba2 pulak jadi bed runner kan...
Poyo ja...

Ni acah skett kat meja...

Meja kesayanganku...Jauh bawak balik ni...


Tapi ni tak siap sepenuhnya lagi...
Ada kena buat hem lagi...

OK, Sir Habi pulak nak tengok gambaq workstation baru kat bilik...
So, this is for you...
Hehehe...




Cantik tak..?
Hehehe...

No comments: